Henkel opiera strategię ESG na trzech filarach [KOMENTARZ]
Firmy przygotowują się już do raportowania działań z zakresu ESG. – Zaufanie jest czymś, co buduje się z czasem w oparciu o rzeczywiste działania, a nie tylko komunikację. Henkel założył, że strategia ESG będzie opierać się na trzech filarach. Za ich pośrednictwem będziemy komunikować się z naszymi konsumentami, a także ustrukturyzujemy działania – mówił Kiril Marinov, dyrektor generalny Henkel Polska, w rozmowie przeprowadzonej za kulisami Kongresu Biznes-Polska-Świat.
Wyjaśnił, że wśród trzech filarów znajdują się: planeta (wszystko, co firma robi dla środowiska m.in. recykling), społeczeństwo oraz transparentność. – Wyznaczyliśmy cel, który będziemy realizować w odniesieniu do 2010 r., który przyjęliśmy jako bazowy. Do 2030 r. zmniejszymy ślad węglowy o 75 proc. Globalnie jesteśmy na poziomie 55 proc. i idziemy dalej – wyjaśniał Kiri Marinow.