Poznaj naszych prelegentów
Kiril Marinov
dyrektor generalny Henkel Polska
Kiril Marinov pełni rolę dyrektora zarządzającego działu Beauty Care w polskim oddziale firmy Henkel. W ramach swoich obowiązków Marinov kieruje tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych oraz sprzedażowych dla renomowanych marek Henkla, takich jak Schwarzkopf, Palette, Taft, Syoss, got2b, Schauma, Gliss Kur, Fa i Vademecum.
Doświadczenie zawodowe Marinova w Henklu sięga roku 2003, kiedy to rozpoczął pracę jako przedstawiciel handlowy w oddziale bułgarskim. Swoją karierę kontynuował, piastując różne stanowiska w działach marketingu i sprzedaży, zarówno w Bułgarii, jak i Austrii. Przed objęciem obecnej funkcji w Polsce, jako dyrektor zarządzający działu Beauty Care w Henkel Baltics, skutecznie zarządzał marketingiem i sprzedażą produktów kosmetycznych firmy na rynkach Litwy, Łotwy i Estonii.
W Polsce, Marinov ma za zadanie wzmocnienie pozycji lidera rynkowego marek kosmetycznych Henkla oraz dążenie do osiągania wybitnych wyników sprzedażowych. Jego ambicją jest przygotowanie zespołu do skutecznego radzenia sobie z bieżącymi i przyszłymi wyzwaniami rynkowymi oraz wykorzystywania nowych możliwości.
Marinov jest absolwentem Akademii Ekonomicznej DA Tsenov.